Two weeks in Iran

In 2003 ben ik 2 weken in Iran geweest. Een mooie ervaring. Ik kwam terug met zo’n 300 foto’s op kleinbeeld. Zo’n 10 jaar later heb ik ze op hoge resolutie laten inscannen en heb de afgelopen weken de tijd genomen ze eens te bekijken, retoucheren en op kleur te brengen. Het resultaat heb ik in Exposure geplaatst, een website bedoeld voor (grotere) series. Als je op de foto klikt kan je de foto’s uit Iran bekijken. Kijk ook eens rond op Exposure en laat je inspireren door prachtige series. Als je zelf Exposure al gebruikt laat het dan even weten!


In 2003 I travelled in Iran for 2 weeks. It was quite an experience. I came back with about 300 135 film photo’s. About ten years later I had them scanned at high resolution and the past week I took the time to edit them. The result was uploaded to Exposure, a site for photo series and stories. If you click on the photo below you get to the Iran photos. Look around Exposure and get inspired by some lovely sieres. Let me know if you already use Exposure!

2003_Iran_5_02

3 thoughts on “Two weeks in Iran

Leave a Reply

