Gepubliseerd // Published

20140929_075740_Papaverstraat

En daar was dan, uit het niets, een e-mail van Plus Magazine. Ze waren bezig met een artikel over Gerrit Rietveld en of ze een foto van mij, gemaakt in Nagele, mogen gebruiken. Euh, natuurlijk! Eerlijk, het is niet mijn mooiste of beste foto en eerlijk eerlijk, ik wist niet dat dit door Gerrit Rietveld ontworpen huizen waren. Maar aan de andere kant past de stijl wel bij Rietveld (sorry, dat was een onbedoelde woordgrap) en ik sta zelf ook op de foto. Dus, sealed the deal en in de Plus Magazine van oktober staat mijn foto! Boven een foto van het artikel met de betreffende foto (rechts) en onder het “origineel”.


And then there was, out of the blue, an email from Plus Magazine (a magazine for the 50+). They were working on an article about Gerrit Rietveld and whether they could use a picture made by me in Nagele. Uh, of course! Honestly, it’s not my best picture and honest honest, I did not know these houses were designed by Gerrit Rietveld. But on the other hand, fits the style is to Rietveld (sorry, that was an unintentional pun) and I am myself in the picture. So, I sealed the deal and the Plus Magazine October has my picture in it! Above a picture of the article with that photo (on the right) and under the “original.”

De “originele” foto.

2 thoughts on “Gepubliseerd // Published

Geef een reactie

