Op TV in DWDD // On TV

“Was jij gisteren in Amsterdam om te foto’s te maken?”, vroeg mijn collega Rob vanochtend, “Want volgens mij heb ik je bij De Wereld Draait Door gezien”. Wat? Dé De Wereld Draait Door? Die van weet ik veel hoeveel miljoen kijkers per dag?
Daar was een item over Eddy Posthuma de Boer die op twee events tijdens het ADE had gefotografeerd, waarvan dus ook op Dub Explorations. Onder 4 screenshots waar ik (vaag) te zien ben en daaronder een link het item in DWDD.


“Were you in Amsterdam yesterday to photograph?”, my colleague Rob asked this morning, “Because I think I seen you at “De Wereld Draait Door (a very popular Dutch talk show)”. What? THAT program? With I-do-not-know-how many million viewers a day? There was an item about Eddy Posthuma de Boer, who had photographed two events during ADE, one being Dub Explorations. Under 4 screenshots where you can see me vagely and a link to the item in DWDD (in Dutch of course, sorry).

Item DWDD

Geef een reactie

